Onze school

Adwaita is een gezellige, sportieve buurtschool in de wijk Zandweerd. Kinderen en ouders voelen zich hier welkom. Het is een veilige plek waar samen geleerd, gespeeld en gevierd wordt, met respect en waardering voor ieders levensbeschouwing.

Wij bieden kinderen een stevige basis aan rekenen, taal en lezen. Daarnaast vinden wij talentontwikkeling en eigenaarschap belangrijk. Dit ziet u terug in ons onderwijs.

Twee locaties

Op Adwaita zitten ongeveer driehonderdzestig leerlingen, die verdeeld zijn over twee locaties. De onderbouwlocatie aan de Jacob van Deventerstraat biedt ruimte aan  voor- en naschoolse opvang, peuterspeelzaal, de groepen 1 t/m 4 en op de bovenbouwlocatie aan de Kerkstraat zijn de groepen 5 t/m 8 gehuisvest.

De locaties bevinden zich op enkele minuten afstand van elkaar.

Vijf gelijke dagen

Op onze school volgen we op beide locaties een vijf gelijke dagen-rooster. Elke dag gaan alle kinderen, van groep 1 t/m 8, van 8.30 tot 14.00 uur naar school. Tussen de middag eten de kinderen bij hun leerkracht in de klas. Daarnaast hebben ze een half uur pauze, waarin ze onder begeleiding heerlijk kunnen spelen, rennen en ravotten op het royale schoolplein.

No demo item exists for the selected template.